Monday, March 21, 2011

sine ullo vivere desiderio

 
Tämä Holstee-manifesto lainattu mm. täältä

Elämä on aika hassu juttu. Se on kyllä kuljettanu mua minne sattuu, ja olen nauttinut lähes joka sekunnista. Oon koittanu elää sillä tavalla, että ei tarttisi katua mitään mitä teki, eikä tarttis jäädä katumaan kun jotain jäi tekemättä. Oon 22, oon kohta valmistunu ammattikorkeakoulusta, oon ehtiny viettää au pair vuoden jenkeissä, opiskella Tukholman Yliopistossa ja asua Tukholmassa, reissata ja rakastua ympäri maailmaa, merien tällä ja tuolla puolen. Eikä ne seikkailut ole ihan vielä onneksi loppumassakaan! Pelottavan ihanaa ajatella, että kenties ensi marraskuussa jo tämä neiti on ihan oikea corporate sell-out ja oon jossain 9-5 työssä, ja stuck with it. En taho! Mihin sitä sitten New Yorkin jälkeen suuntais? Ideoita anyone? xo mari

twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do.
so throw off the bowlines. sail away from the safe harbor.
catch the trade winds in your sails. explore. dream. discover.
- mark twain

 xo mari

ps: aijon niin hankkia ton otsikon latinan kielisen version (to live without regrets) rannekoruun! besohelsingiltä löytyy aivan ihania noita nahkarannekkeita, oon ennenkin tilannut!

No comments:

Post a Comment

leave a mark, please.